Medlemskab
Læs nærmere om optagelsesproceduren til foreningen

 

Når du ønsker at blive medlem af foreningen, følges denne process:

1. Ansøgning

Du sender en ansøgning hvor du redegør for hvem du er, hvor du er uddannet eller hvilken anden faglig baggrund du har.

Du gør også rede for at du har læst og anderkender de etiske regler og foreningens vedtægter.

Send ansøgningen til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

2. Behandling

Når vi har modtaget din ansøgning, gennemlæses den af optagelsesudvalget og vi starter en dialog op omkring de spørgsmål vi måtte have, og svarer selvfølgelig på de spørgsmål du måtte have samt dine kommentarer.

3. Samtale

Du vil blive indkaldt til en samtale med optagelsesudvalget, hvor vi får en snak med dig omkring hvem du er, hvad du står for, hvad du ønsker at få ud af foreningen og hvad foreningen forventer fra dig.

4. Optagelse

Når kasseren har modtaget din betaling af kontingentet er du medlem, tillykke :-)

5. Offentliggørelse

Til sidst sender du billede (550x360px eller højere opløsning) og personlig tekst (60-80 ord) til webmasteren, som inkludere dig på hjemmesiden.